600true dots bottomright 100true false 800none
  • 16000 fade false 60 bottom 30 https://www.facebook.com/localsmarketcafe/
    Slide2 
  • 5000 fade false 60 bottom 30 https://www.alimoslive.gr/probalete-thn-epixeirhsh-sas-sto-alimoslivegr
    Slide3 

ΓΙΑ ΤΡΙΤΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΧΩΡΙΣ ΔΑΣΚΑΛΟ Η Α΄ΤΑΞΗ ΤΟΥ 3ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΛΙΜΟΥ
ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ
Γράφει η Ζέτα Φλισκανοπούλου

«Κόβονται όλες οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών ως τις 31 Μαΐου 2016 και επιστρέφουν όλοι οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί στις τάξεις».Αυτή είναι μια από τις δηλώσεις του Υπουργού Παιδείας Νίκου Φίλη ο οποίος μεταξύ άλλων υποστήριζε ότι «ορισμένες παθογένειες του εκπαιδευτικού συστήματος πρέπει να σταματήσουν.Η πρώτη αφορά στις εκτεταμένες αποσπάσεις εκπαιδευτικών εκτός αιθούσης, παρά τα μεγάλα κενά.Σε συνεννόηση με τα αρμόδια όργανα,θα προχωρήσουμε σε δραστική μείωση του αριθμού των αποσπάσεων εκπαιδευτικών αρχής γενομένης από τα κόμματα, την αυτοδιοίκηση, την εκκλησιαστική διοίκηση, καθώς και τους άλλους φορείς κρατικής διοίκησης.Το μέτρο αυτό θα εφαρμοστεί από την σχολική χρονιά 2016-2017 για να μην δημιουργηθεί αναστάτωση φέτος,σ την ήδη επιβαρυμένη εκπαιδευτική πραγματικότητα»
Μια τέτοιου είδους αναστάτωση δεν αποφεύχθη στον 3ο Δημοτικό Σχολείο Αλίμου-Λεωνίδα Κωνσταντάρα και συγκεκριμένα στην Α΄τάξη με την δασκάλα να εγκαταλείπει το σχολείο και τους μαθητές της, χωρίς καμιά περαιτέρω ενημέρωση, αφού τοποθετήθηκε στην Δ/νση ΠΕ Δ΄ Αθήνας.Οι μαθητές παραμένουν για τρίτη εβδομάδα χωρίς δάσκαλο με το υπόλοιπο διδακτικό προσωπικό να προσπαθεί να καλύψει κάποια κενά και τους γονείς να έχουν προχωρήσει σε επίδοση επιστολής στην πρωτοβάθμια διεκδικώντας το αυτονόητο.
Απαιτούν την πρόσληψη δασκάλου και την ομαλή λειτουργία του Σχολείου και δηλώνουν ότι είναι αποφασισμένοι να προχωρήσουν σε δυναμικές ενέργειες,χωρίς να επιτρέπουν σε κάποιους να παίζουν σε βάρος των μικρών μαθητών.Αυτή την στιγμή και κάτω από τις δεδομένες συνθήκες, όπου δεν υπάρχει δάσκαλος και οι σωστές προϋποθέσεις, τα παιδιά δεν μπορούν να έρθουν αντιμέτωπα με τις νέες μαθησιακές συνθήκες, όπως οργανωμένο σχολικό περιβάλλον, μεθοδική διδασκαλία γνώσεων, κανόνες της τάξης, τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα τους που αναγνωρίζονται από τους κανονισμούς του Σχολείου.

assets_LARGE_t_420_54725095_type13145

Σίγουρα η έλλειψη δασκάλων και τα κενά στα σχολεία της Αττικής θα είχαν καλυφθεί από τους εκπαιδευτικούς που βρίσκονται με απόσπαση σε πολιτικά γραφεία βουλευτών, σε κόμματα αλλά και σε γραφεία της πολιτικής ηγεσίας και της τοπικής αυτοδιοίκησης.Μέχρι τον Φεβρουάριο του 2016 στην Κεντρική υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας υπηρετούσαν 371 αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί, σε γραφεία βουλευτών 127 ,σε πολιτικά γραφεία 62, στην εκκλησία 74 και στην τοπική αυτοδιοίκηση 241.
Κατά του Υπουργού Παιδείας είχε βάλλει και ο βουλευτής του Ποταμιού Γιώργος Μαυρωτάς με αφορμή την σιωπή του Υπουργού σχετικά με τις ερωτήσεις που είχαν κατατεθεί στην Βουλή για τον αριθμό εκπαιδευτικών που έχουν αποσπαστεί σε γραφεία κομμάτων. «Έχουν δικαίωμα οι Έλληνες πολίτες να γνωρίζουν το πόσοι και ποιοι εκπαιδευτικοί απασχολούνται εκτός τάξης… Πιστεύουμε στην αρχή της αναλογικότητας και της ίσης μεταχείρισης έτσι ώστε να μην δημιουργούνται υποψίες ότι υπάρχει διαχωρισμός των αποσπασμένων εκπαιδευτικών σε πληβείους και πατρικίους»

Bolivar

Διαφημίσεις
Διαφημίσεις