600true dots bottomright 100true false 800none
  • 5000 fade false 60 bottom 30 https://www.alimoslive.gr/odigos-polis/bolivar-beach-club
    Slide3 
  • 16000 fade false 60 bottom 30 https://www.facebook.com/localsmarketcafe/
    Slide2 
  • 5000 fade false 60 bottom 30 https://www.alimoslive.gr/probalete-thn-epixeirhsh-sas-sto-alimoslivegr
    Slide3 
3ο ΓΕΛ Αλίμου: Δυο μαθητές του πρώτευσαν στις Πανελλήνιες! (ΕΙΚΟΝΕΣ)

Πολύ καλή δουλειά αποδεικνύεται ότι κάνουν οι καθηγητές στο 3ο Λύκειο Αλίμου » Άγιος Παντελεήμων», αφού δυο μαθητές του πρώτευσαν στις Πανελλήνιες. Ο Στέλιος Σαμπράκος και η  Άννα Βαγγελάτου συγκέντρωσαν 19.

481 και 19,238 μόρια, αντίστοιχα. Συγχαρητήρια στους καθηγητές, στα παιδιά και τους γονείς τους.

Δείτε τα αφιερώματα που έκανε το «Έθνος», στου δυο μαθητές:
Έχοντας συγκεντρώσει 19,238 μόρια στις πανελλήνιες, η Άννα Βαγγελάτου θα μπορούσε να εξασφαλίσει την είσοδο σε μία από τις τοπ σχολές της χώρας μας.

Όμως, η 17χρονη μαθήτρια στο 3ο ΓΕΛ Αλίμου, θέλει μόνο να περάσει στο Ιστορικό Αρχαιολογικό για να κάνει το όνειρό της πραγματικότητα: Να γίνει Ιστορικός και να ασχοληθεί επαγγελματικά με τον συγκεκριμένο κλάδο, όπως αναφέρει η ίδια στο ethnos.gr.

«Αν και θα μπορούσα να περάσω στη Νομική, επιλέγω το συγκεκριμένο πανεπιστήμιο συνειδητά», αναφέρει στο ethnos.gr για να προσθέσει: «Πάντα διάβαζα. Βλέπετε, στόχος μου δεν ήταν να γράψω 17.000 μόρια μόνο και μόνο για να μπω στη σχολή που ήθελα.

Ήθελα να κάνω το καλύτερο για τον εαυτό μου. Για να ικανοποιηθώ με την απόδοσή μου».

Στο ερώτημα, πάντως, αν η 17χρονη στερήθηκε πράγματα από τον προσωπικό της χρόνο για να είναι έτοιμη να δώσει πανελλήνιες, η ίδια απαντά: «Δεν στερήθηκα σχεδόν τίποτα. Είχα ελεύθερο χρόνο -περιορισμένο μεν- αλλά μπορούσα να τον αξιοποιήσω για να βγω με τους φίλους μου.

Να ασχοληθώ με κάποια χόμπι». Η Άννα Βαγγελάτου, από τον Σεπτέμβριο του 2017, όταν άρχισε να φοιτά στη Β’ Λυκείου, δεν σταμάτησε ούτε το βόλεϊ (έπαιζε σε σύλλογο) ούτε και το πιάνο.

Διάβαζε, όπως περιγράφει, αλλά με μέτρο. Μόνο από τον Ιανουάριο του 2019 -λίγους μήνες πριν δώσει για πανελλήνιες- διάβαζε περισσότερο για να τα καταφέρει.

«Σε καμία περίπτωση, όμως, δεν έμεινα σπίτι μου ούτε κλείστηκα στον εαυτό μου. Έπρεπε το διάβασμά μου μόνο να γίνει πιο εντατικό», σημειώνει.

Η Άννα Βαγγελάτου οραματίζεται το μέλλον της ως Ιστορικός. «Σίγουρα θα τελειώσω τη Σχολή μου.

Ενδεχομένως να κάνω και κάποιο μεταπτυχιακό στο εξωτερικό. Αυτό, όμως, που θα επιλέξω είναι οι μακροχρόνιες σπουδές».

Και η ίδια συμβουλεύει τους μαθητές που θα κληθούν να δώσουν πανελλήνιες τα επόμενα χρόνια: «Να κάνουν αυτό που τους αρέσει. Να μην τους πιέζει κάποιος για να διαλέξουν μια Σχολή.

Να επιλέξουν να ασχοληθούν επαγγελματικά μόνο με αυτό που θέλουν οι ίδιοι». Ο Στέλιος το βράδυ της Πέμπτης δεν μπόρεσε να κοιμηθεί από το άγχος του.

Είναι η νύχτα εκείνη προτού δημοσιευθούν οι βαθμολογίες των Πανελλαδικών Εξετάσεων, η νύχτα της αγωνίας, των προσδοκιών, της ελπίδας ότι ο κόπος μιας ολόκληρης χρονιάς θα έχει ως αποτέλεσμα την εισαγωγή σε μια σχολή της Τριτοβάθμιας Eκπαίδευσης.

Για μια ακόμη χρονιά, η ψυχοφθόρα διαδικασία των Πανελλαδικών Εξετάσεων ολοκληρώθηκε, οι βαθμοί και τα στατιστικά από το υπουργείο Παιδείας δόθηκαν στη δημοσιότητα, και το πρωί της Παρασκευής βρήκε τον Στέλιο Σαμπράκο – απόφοιτο πλέον του 3ου Γενικού Λυκείου Αλίμου- , πανευτυχή, να έχει συγκεντρώσει 19.481 μόρια, κάτι που, όπως λέει ο ίδιος στο ethnos.gr, δεν περίμενε με τίποτα.

Είναι ένας από τους αριστούχους, ένα από εκείνα τα παιδιά που κατάφεραν να πετύχουν τον στόχο τους και να μπουν στη λίστα με «τους πρώτους των πρώτων». Τα μόρια που συγκέντρωσε του δίνουν σχεδόν με βεβαιότητα το εισιτήριο για τη Νομική Σχολή Αθηνών, η οποία αποτελεί την πρώτη του επιλογή, αν και ο ίδιος αγαπά πολύ τα φιλολογικά μαθήματα και θέλει κάπως να προσπαθήσει να τα συνδυάσει, όπως μας λέει.

«Τι νόημα έχει να γράψω στις Πανελλαδικές και να μην έχω έναν φίλο να βγω μια βόλτα;

»

Ποιο είναι όμως το μυστικό του;

Είναι τελικά το ατελείωτο διάβασμα το κλειδί που εξασφαλίζει την επιτυχία για την εισαγωγή στη σχολή των ονείρων του κάθε υποψήφιου;

Ο Στέλιος απαντά: «Όχι. Τι νόημα έχει να γράψω στις Πανελλαδικές και να μην έχω έναν φίλο να βγω μια βόλτα;

» Και συνεχίζει: «Πρέπει να βρεις τη χρυσή τομή ανάμεσα στις παρέες σου, στο διάβασμά σου, στην οικογένειά σου, στους καθηγητές σου και να προσπαθήσεις να έχεις μια ισορροπία. Χρειάζεται σε όλη τη σχολική ζωή τα παιδιά να μην είναι αγκιστρωμένα μόνο στα σχολικά τους βιβλία, αλλά να διεκδικήσουν τη συμμετοχή τους σε διαγωνισμούς και δράσεις, εντός ή εκτός σχολικού πλαισίου, ώστε να μην καταλήξουν μονοδιάστατοι.

»

 .

Πηγή: notia.gr

Bolivar

Διαφημίσεις
Διαφημίσεις