Άλιμος NewsΑρθρο-πεταλιές της ΖέταςΚοινωνικά

Υπό κατάληψη το 5ο Γυμνάσιο Αλίμου… Το κερασάκι στην τούρτα σε μια άκρως προβληματική σχολική χρονιά

Σε μια σχολική χρονιά που εξελίχθηκε με πάρα πολλά προβλήματα, όπου δεν υπήρξε όραμα ούτε κίνητρο για μάθηση, όπου οι μαθητές βρέθηκαν αντιμέτωποι μ΄ένα στείρο και αδιαπραγμάτευτο σχολικό περιβάλλον ως προς τα θέλω τους, η κατάληψη ήταν θέμα χρόνου να γίνει.

Οι μαθητές είχαν αντιδράσει πολύ νωρίτερα για την μορφή της εκπαίδευσης, τις μεθόδους διδασκαλίας κάποιων καθηγητών, τον τρόπο που ασκούν την εξουσία πάνω τους.

Ακόμα και οι εκπαιδευτικές εκδρομές που αποτελούν μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας, που διοργανώνονται για να παρέχουν στους μαθητές ευκαιρίες για μάθηση και εμπειρίες  δεν πραγματοποιήθηκαν ποτέ. Δεν υπήρξαν σχολικοί περίπατοι, ημερήσιες εκπαιδευτικές εκδρομές, εκπαιδευτικές διδακτικές επισκέψεις, μετακινήσεις στο εξωτερικό στο πλαίσιο ευρωπαϊκών και άλλων προγραμμάτων.

Στις ελάχιστες εκδρομές που έγιναν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς δεν υπήρξε πρόγραμμα, ούτε επίτευξη εκπαιδευτικού στόχου. Είναι πραγματικά απορίας άξιον στο φάκελο εκπαιδευτικών επισκέψεων που πρέπει να τηρείται στο σχολείο, τι ακριβώς αναγράφεται και επίσης η αρμόδια εκπαιδευτική αρχή τι ενημέρωση έχει.

Είναι γεγονός, ότι όχι μόνο δεν συζητήθηκε ποτέ ουσιαστικά από την πλευρά της Διεύθυνσης η διοργάνωση τριήμερης εκδρομής για την Γ΄ Γυμνασίου, αλλά ακόμα και το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που υποστηρίχθηκε κατά τον Γυμνασιάρχη και τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς, από τους «επιλεγμένους» μαθητές, για τους «ελληνόφωνες της Κάτω Ιταλίας», κατέληξε σε φιάσκο μεγατόνων και τελικά ακυρώθηκε η αναμενόμενη εκπαιδευτική εκδρομή τους στην Ιταλία.

Κάπου εδώ να επισημάνουμε ότι οι γονείς μας ενημέρωσαν ότι τους στάλθηκε μήνυμα από τον Γυμνασιάρχη του Σχολείου, ο οποίος απουσιάζει με αναρρωτική άδεια στις 11:45 , να συνδεθούν στη Webex από τις εργασίες τους, για να παρακολουθήσουν το αντίστοιχο μάθημα τα παιδιά τους, με τους κωδικούς που έχουν ή δεν έχουν από προηγούμενα έτη.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button