600true dots bottomright 100true false 800none
  • 5000 fade true 60 bottom 30 https://www.alimoslive.gr/odigos-polis/bolivar-beach-club
    Slide3 
  • 16000 fade false 60 bottom 30 https://www.facebook.com/localsmarketcafe/
    Slide2 
  • 5000 fade false 60 bottom 30 https://www.alimoslive.gr/probalete-thn-epixeirhsh-sas-sto-alimoslivegr
    Slide3 

Γράφει η Ζέτα Φλισκανοπούλου

Φαίνεται πως οι 3,5 ώρες στο ακροατήριο για την εκδίκαση των ασφαλιστικών μέτρων της ΕΛΛΗΝΙΚΟ Α.Ε εναντίον του ΠΟΛ.Κ.Ε.Ο.Α και η προσπάθεια του με σύνθημα: «Σώστε τα Αεροσκάφη» του ελληνικού, έμεινε μόνο στο επίπεδο εντυπώσεων του ακροατηρίου και η απόφαση  όπως δηλώνουν, δεν αποτυπώνει την πραγματικότητα.

Μπορεί να αποδείχτηκε ότι «η ύπαρξη των αεροσκαφών στο αεροδρόμιο δεν συνιστά κατάληψη του χώρου και δεν εμποδίζει την επένδυση ούτε νομικά, ούτε τεχνικά.  Η μετακίνηση τους για ρυμούλκηση για διαδρομή 1.970 μέτρα πέριξ του χώρου των διατηρητέων κτιρίων, όπου πρόκειται να στεγαστεί το Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας να είναι εύκολη και το κόστος σχετικά μικρό», αποδεικνύεται όμως ότι από τα 6.500 στρέμματα που το Δημόσιο δίνει στον επενδυτή «δεν περισσεύουν 5 στρέμματα για τα αεροσκάφη»

Η πολιτεία  νομοθέτησε και  προέβλεψε να υπάρξει Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας (ΦΕΚ 35_01.03.2018), η απάντηση της Ελληνικό Α.Ε ήταν ότι δεν δεσμευόταν ο «Ε» και δεν περιλαμβάνεται στο επιχειρηματικό πλάνο το Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας. Φαίνεται πως στην επόμενη επιχειρηματική μέρα οι φράσεις, ιστορικότητα του χώρου, πολιτιστικό αποτύπωμα, πολιτιστική κληρονομιά της  Ολυμπιακής Αεροπορίας, δεν έχουν θέση. Η ασέβεια προς τα μνημεία ισοδυναμεί για άλλη μια φορά με βανδαλισμό και πολιτιστική καταστροφή.

Το «Olympic Eagle» (SX-ΟΑΒ) είναι το μοναδικό Boeing 747 της Ολυμπιακής που βρίσκεται σε ελληνικό έδαφος. Η καμπίνα του αεροσκάφους είναι χωρισμένη σε «ζώνες», οι οποίες έχουν ένα όνομα από την Ακρόπολη των Αθηνών. Η Ζώνη Α ονομαζόταν «Προπύλαια», η Ζώνη Β «Ερεχθείον» και η Ζώνη Γ «Παρθενώνας». Συνολικά χωρούσε  426 επιβάτες.

Να θυμίσουμε για την ιστορία ότι το  ΠΟΛ.Κ.Ε.Ο.Α (Πολιτιστικό Κέντρο Εργαζομένων Πολιτικής Αεροπορίας) είναι ο μοναδικός φορέας που εδώ και 26 χρόνια προωθεί τη δημιουργία Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας στο ελληνικό, χωρίς να χρηματοδοτείται από πουθενά.

Διέσωσε πάνω από 23.000 εκθέματα και επτά μη πλόιμα αεροσκάφη που διατρέχουν την 90χρονη ιστορία της Πολιτικής Αεροπορίας της Ελλάδας, χωρίς να έχουν επιβαρύνει την πολιτεία. Εδώ και 3 χρόνια δεν βρίσκονται στην διάθεση του κοινού εξαιτίας της έξωσης του ΠΟΛ.Κ.Ε.Ο.Α από τον χώρο του Δυτικού Αεροδρομίου.

Φαίνεται πως η πολιτιστική μας ιστορία και κληρονομιά  βγαίνει στο σφυρί, αλλά οι μνήμες του ελληνικού δεν πεθαίνουν με τέτοιες αποφάσεις ,η πτήση της ιστορίας του ελληνικού δεν μπορεί να τελειώσει τόσο άδοξα. Αυτό το ακριβό αποτύπωμα αυτού του τόπου δεν χωρά αμφισβήτηση, αυτό το αεροδρόμιο αποτέλεσε την κύρια αεροπορική πύλη της ελλάδας για 63 χρόνια. Έχει περάσει στην ιστορία με διηγήσεις, ίχνη που χάθηκαν και προς πείσμα όλων παραμένει ο πομπός της μνήμης, του αρώματος και της αίγλης όσων έζησαν.

Bolivar

Διαφημίσεις
Διαφημίσεις