ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ – ΑΝΤΙΚΕΣ ΣΕ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΗ ΕΞΟΡΜΗΣΗ ΣΤΟΝ ΑΛΙΜΟ (FOTOS)

Η ΘΕΑ ΑΝΤΙΚΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΗ ΣΤΟΝ ΑΛΙΜΟ
Περιποιημένες, κλασσάτες, γυαλισμένες, ξεκίνησαν τον μήνα Σεπτέμβριο με εκδρομή στην Σάμο .Συνέχισαν τις νυχτερινές περιηγήσεις τους, τις Φθινοπωρινές τους βόλτες και εξορμήσεις φτάνοντας στον Άλιμο.
Τα κλασσικά-αντίκες αυτοκίνητα κατασκευής μέχρι το 1975 αρχικά συγκεντρώθηκαν στο Καλλιμάρμαρο στάδιο, κατέβηκαν σε ομάδες 10 αυτοκινήτων την Λεωφόρο Συγγρού και πάρκαραν στην παραλία.
Η μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα οργάνωση ΦΙΛΠΑ (Ελληνική Ομοσπονδία Φίλων Παλαιού Αυτοκινήτου και Μοτοσυκλέτας) ευτυχώς κατάλαβε από πολύ νωρίς και επέβαλε την αναγκαιότητα της ιδέας του να διατηρούνται και να συντηρούνται παλαιά αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες .Από τότε τα επίσημα ράλλυ και οι εκδηλώσεις είναι γεγονός.
Μια ακόμα επίσημη έξοδος τους ήταν αυτή για τον Δήμο Αλίμου, όπου κυκλοφόρησαν για την επίσημη συμμετοχή τους στο Αlimos Classic Car– Sunday
Δεν έχουν τιμή, αυτό όμως δεν είναι απαγορευτικό για τους συλλέκτες που δίνουν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για να τις αποκτήσουν.
Ο δημοσιογράφος, σκηνοθέτης και ραδιοφωνικός παραγωγός Νίκος Μαστοράκης, ο Νίκος «vertigo»,ο εκπρόσωπος της δεύτερης γενιάς των «ειδικών» συντακτών για τα ράλλυ που δοκίμασαν την τύχη τους και ως αγωνιζόμενοι στα τέλη της δεκαετίας του ΄60 μιλά σε αυτοκινητογλώσσα για τα αδάμαστα και αγέραστα αυτοκίνητα και ακόμα και όταν αντιλαμβάνεσαι τα μισά από όσα λέει, καταλαβαίνεις το πάθος και την αγάπη του για αυτά.
Προανήγγειλε ότι και η δική του ολοκαίνουργια καλλονή θα ήταν στον Άλιμο
«Ίσως το σημαντικότερο τεχνολογικό επίτευγμα της βιομηχανίας, η Citroen που έσωσε τη ζωή του στρατηγού Ντε Γκωλ όταν συνέχισε να τρέχει με 4 λάστιχα σκασμένα από σφαίρες, το αυτοκίνητο-σαλόνι (για μας τους ιδιοκτήτες του 1962 ήταν αυτοκίνητο-κρεβάτι you know what I mean) η εκπληκτική Citroen DS, ξαναφτιαγμένη σα να βγήκε από το εργοστάσιο χθες. Δεν νομίζω ότι έχει παρόμοιο η ΦΙΛΠΑ αλλά αν έχει κάποιος ένα ίδιο ή καλύτερο, να το δηλώσει πάραυτα στην ACCS.»
Ποια όμως είναι η θεά του; Η Citroen DS (από το Γαλλικό De’esse που σημαίνει Θεά) διακρίθηκε με δεκάδες βραβεία σχεδιασμού .Πρόκειται για ένα πολυτελές αυτοκίνητο που παρήχθη από την Γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Citroen,
από τον Οκτώβριο του 1955 έως τον Απρίλιο του 1975. Κατά τη διάρκεια μιας παραγωγής που διήρκεσε σχεδόν 20 έτη, συνολικά κατασκευάστηκαν 1.455.746. Υπήρξε, και θεωρείται ακόμα και σήμερα, εξαιρετικά δημοφιλές, τόσο για τον φουτουριστικό, αεροδυναμικό σχεδιασμό του, όσο και για την καινοτόμο τεχνολογία του. Ιδιαίτερα με το πρωτοποριακό υδραυλικό σύστημά του, που τροφοδοτούσε την υδροπνευματική ανάρτηση, το σύστημα διεύθυνσης και τα φρένα, όπως και το γεγονός ότι ήταν το πρώτο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής με μπροστινά δισκόφρενα.
ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΛΛΩΝ ΕΠΟΧΩΝ
«Η Ελληνική Πολιτεία, για πρώτη φορά, θεσπίζει μια ολοκληρωμένη διαδικασία η οποία και θα βοηθήσει σύντομα να αντιμετωπιστούν φαινόμενα στρέβλωσης και θα μπορέσει να αναδείξει το ρόλο των πραγματικών αυτοκινήτων ιστορικού ενδιαφέροντος» Η τροποποιημένη απόφαση, πέραν της επιτροπής, περιλαμβάνει διαδικασίες που, όπως σημειώνεται, διευκολύνουν την κυκλοφορία των οχημάτων για τη μετάβαση τους στις εκδηλώσεις και τη συντήρησή τους.
[ngg src=”galleries” ids=”223″ display=”basic_thumbnail” number_of_columns=”5″]